تاثیر گروه بندی های مختلف دانشجویان بر نتایج ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان
dc.contributor.author | ایرانی نعمت آباد، مهدی | |
dc.date.accessioned | 2018-07-16T04:56:44Z | |
dc.date.available | 2018-07-16T04:56:44Z | |
dc.date.issued | 1394 | |
dc.identifier.uri | http://192.168.127.9:8080/xmlui/handle/123456789/28162 | |
dc.description.abstract | آموزش در حیطه علوم پزشکی بخشی محوری و اساسی در حفظ و بقاء هر جامعه محسوب می گردد لذا نیاز به کنترل کیفیت آموزش و نظام مند کردن ارتقاء این آموزش از نیازهای اساسی محسوب می گردد . هدف از این مطالعه بررسی تاثیر نحوه گروه بندی های مختلف در نتایج ارزشیابی اساتیدتوسط دانشجویان می باشد . مواد و روش کار : در این مطالعه توصیفی تحلیلی تعداد 5 نفر اساتید دانشکده دندانپزشکی و 109 نفر دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز انتخاب شدند . گردآوری اطلاعات با استفاده از 5 پرسشنامه مختص 5 استاد انتخابی به هر یک از دانشجویان و منطبق بر "فرم نظرخواهی از دانشجو در زمینه آموزش نظری اعضای هیات علمی "مشتمل بر 25 پرسش و مجموعا 545 پرسشنامه انجام گردیده است . یافته ها : تاثیر معدل دانشجویان در ارزیابی اساتید در حیطه های شیوه تدریس ، تسلط علمی و رفتار با دانشجو و عدم تاثیر معدل دانشجویان در حیطه نظم و رعایت مقررات. نتیجه گیری : گروه بندی های دانشجویان بر اساس معدل در ارزشیابی اساتید نقش دارند . | |
dc.language.iso | فارسی | |
dc.publisher | دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دانشکده دندانپزشکی | |
dc.title | تاثیر گروه بندی های مختلف دانشجویان بر نتایج ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان | |
dc.type | پایان نامه | |
dc.contributor.supervisor | صدر حقیقی, هومن | |
dc.identifier.docno | 602410 | |
dc.identifier.callno | 1549 | |
dc.description.degree | دکترا |