• English
    • Persian
  • Persian 
    • English
    • Persian
  • ورود
مشاهده آیتم 
  •   صفحه اصلی مخزن دانش
  • School of Dentistry
  • Theses(D)
  • مشاهده آیتم
  •   صفحه اصلی مخزن دانش
  • School of Dentistry
  • Theses(D)
  • مشاهده آیتم
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

تاثیر گروه بندی های مختلف دانشجویان بر نتایج ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان

Thumbnail
نمایش/بازکردن
Mahdi Irani thesis.pdf (1.790Mb)
تاریخ
1394
نویسنده
ایرانی نعمت آباد، مهدی
Metadata
نمایش پرونده کامل آیتم
چکیده
آموزش در حیطه علوم پزشکی بخشی محوری و اساسی در حفظ و بقاء هر جامعه محسوب می گردد لذا نیاز به کنترل کیفیت آموزش و نظام مند کردن ارتقاء این آموزش از نیازهای اساسی محسوب می گردد . هدف از این مطالعه بررسی تاثیر نحوه گروه بندی های مختلف در نتایج ارزشیابی اساتیدتوسط دانشجویان می باشد . مواد و روش کار : در این مطالعه توصیفی تحلیلی تعداد 5 نفر اساتید دانشکده دندانپزشکی و 109 نفر دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز انتخاب شدند . گردآوری اطلاعات با استفاده از 5 پرسشنامه مختص 5 استاد انتخابی به هر یک از دانشجویان و منطبق بر "فرم نظرخواهی از دانشجو در زمینه آموزش نظری اعضای هیات علمی "مشتمل بر 25 پرسش و مجموعا 545 پرسشنامه انجام گردیده است . یافته ها : تاثیر معدل دانشجویان در ارزیابی اساتید در حیطه های شیوه تدریس ، تسلط علمی و رفتار با دانشجو و عدم تاثیر معدل دانشجویان در حیطه نظم و رعایت مقررات. نتیجه گیری : گروه بندی های دانشجویان بر اساس معدل در ارزشیابی اساتید نقش دارند .
URI
http://192.168.127.9:8080/xmlui/handle/123456789/28162
Collections
  • Theses(D)

مخزن دانش دانشگاه علوم پزشکی تبریز در نرم افزار دی اسپیس، کپی رایت 2018 ©  
تماس با ما | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

مرور

همه مخزنجامعه ها و مجموعه هابراساس تاریخ انتشارنویسنده هاعنوانهاموضوعاین مجموعهبراساس تاریخ انتشارنویسنده هاعنوانهاموضوع

حساب من

ورودثبت نام

مخزن دانش دانشگاه علوم پزشکی تبریز در نرم افزار دی اسپیس، کپی رایت 2018 ©  
تماس با ما | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV