Show simple item record

dc.contributor.authorایرانی نعمت آباد، مهدی
dc.date.accessioned2018-07-16T04:56:44Z
dc.date.available2018-07-16T04:56:44Z
dc.date.issued1394
dc.identifier.urihttp://192.168.127.9:8080/xmlui/handle/123456789/28162
dc.description.abstractآموزش در حیطه علوم پزشکی بخشی محوری و اساسی در حفظ و بقاء هر جامعه محسوب می گردد لذا نیاز به کنترل کیفیت آموزش و نظام مند کردن ارتقاء این آموزش از نیازهای اساسی محسوب می گردد . هدف از این مطالعه بررسی تاثیر نحوه گروه بندی های مختلف در نتایج ارزشیابی اساتیدتوسط دانشجویان می باشد . مواد و روش کار : در این مطالعه توصیفی تحلیلی تعداد 5 نفر اساتید دانشکده دندانپزشکی و 109 نفر دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز انتخاب شدند . گردآوری اطلاعات با استفاده از 5 پرسشنامه مختص 5 استاد انتخابی به هر یک از دانشجویان و منطبق بر "فرم نظرخواهی از دانشجو در زمینه آموزش نظری اعضای هیات علمی "مشتمل بر 25 پرسش و مجموعا 545 پرسشنامه انجام گردیده است . یافته ها : تاثیر معدل دانشجویان در ارزیابی اساتید در حیطه های شیوه تدریس ، تسلط علمی و رفتار با دانشجو و عدم تاثیر معدل دانشجویان در حیطه نظم و رعایت مقررات. نتیجه گیری : گروه بندی های دانشجویان بر اساس معدل در ارزشیابی اساتید نقش دارند .
dc.language.isoفارسی
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی تبریز، دانشکده دندانپزشکی
dc.titleتاثیر گروه بندی های مختلف دانشجویان بر نتایج ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان
dc.typeپایان نامه
dc.contributor.supervisorصدر حقیقی, هومن
dc.identifier.docno602410
dc.identifier.callno1549
dc.description.degreeدکترا


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record