• English
    • Persian
  • Persian 
    • English
    • Persian
  • ورود
مشاهده آیتم 
  •   صفحه اصلی مخزن دانش
  • TBZMED Published Academics Works
  • Published Articles
  • مشاهده آیتم
  •   صفحه اصلی مخزن دانش
  • TBZMED Published Academics Works
  • Published Articles
  • مشاهده آیتم
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Review of patient-reported type 2 diabetes service quality

Thumbnail
تاریخ
2008
نویسنده
Tabrizi, JS
Wilson, AJ
Coyne, ET
O'Rourke, PK
Metadata
نمایش پرونده کامل آیتم
چکیده
A critical review was conducted of the literature from 1960 to June 2005 on service quality in type 2 diabetes. The review demonstrated that improving service quality may improve the outcomes for people with type 2 diabetes. The potential service quality factors from the perspective of people with type 2 diabetes were: timeliness, confidentiality, continuity, dignity, communication, access, education, cost, amenities and autonomy.
URI
http://dspace.tbzmed.ac.ir:8080/xmlui/handle/123456789/51436
Collections
  • Published Articles

مخزن دانش دانشگاه علوم پزشکی تبریز در نرم افزار دی اسپیس، کپی رایت 2018 ©  
تماس با ما | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

مرور

همه مخزنجامعه ها و مجموعه هابراساس تاریخ انتشارنویسنده هاعنوانهاموضوعاین مجموعهبراساس تاریخ انتشارنویسنده هاعنوانهاموضوع

حساب من

ورودثبت نام

مخزن دانش دانشگاه علوم پزشکی تبریز در نرم افزار دی اسپیس، کپی رایت 2018 ©  
تماس با ما | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV