• English
    • Persian
  • English 
    • English
    • Persian
  • Login
View Item 
  •   KR-TBZMED Home
  • School of Dentistry
  • Theses(D)
  • View Item
  •   KR-TBZMED Home
  • School of Dentistry
  • Theses(D)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

تاثیر گروه بندی های مختلف دانشجویان بر نتایج ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان

Thumbnail
View/Open
Mahdi Irani thesis.pdf (1.790Mb)
Date
1394
Author
ایرانی نعمت آباد، مهدی
Metadata
Show full item record
Abstract
آموزش در حیطه علوم پزشکی بخشی محوری و اساسی در حفظ و بقاء هر جامعه محسوب می گردد لذا نیاز به کنترل کیفیت آموزش و نظام مند کردن ارتقاء این آموزش از نیازهای اساسی محسوب می گردد . هدف از این مطالعه بررسی تاثیر نحوه گروه بندی های مختلف در نتایج ارزشیابی اساتیدتوسط دانشجویان می باشد . مواد و روش کار : در این مطالعه توصیفی تحلیلی تعداد 5 نفر اساتید دانشکده دندانپزشکی و 109 نفر دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز انتخاب شدند . گردآوری اطلاعات با استفاده از 5 پرسشنامه مختص 5 استاد انتخابی به هر یک از دانشجویان و منطبق بر "فرم نظرخواهی از دانشجو در زمینه آموزش نظری اعضای هیات علمی "مشتمل بر 25 پرسش و مجموعا 545 پرسشنامه انجام گردیده است . یافته ها : تاثیر معدل دانشجویان در ارزیابی اساتید در حیطه های شیوه تدریس ، تسلط علمی و رفتار با دانشجو و عدم تاثیر معدل دانشجویان در حیطه نظم و رعایت مقررات. نتیجه گیری : گروه بندی های دانشجویان بر اساس معدل در ارزشیابی اساتید نقش دارند .
URI
http://192.168.127.9:8080/xmlui/handle/123456789/28162
Collections
  • Theses(D)

Knowledge repository of Tabriz University of Medical Sciences using DSpace software copyright © 2018  HTMLMAP
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of KR-TBZMEDCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Knowledge repository of Tabriz University of Medical Sciences using DSpace software copyright © 2018  HTMLMAP
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV