• English
    • Persian
  • English 
    • English
    • Persian
  • Login
View Item 
  •   KR-TBZMED Home
  • School of Medicine
  • Theses(M)
  • View Item
  •   KR-TBZMED Home
  • School of Medicine
  • Theses(M)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

طراحی مدل آموزشی ارتباط بین حرفه ای برای دانشجویان علوم پزشکی

Thumbnail
Date
1387
Author
امینی, ابوالقاسم
علیزاده, مهستی
Metadata
Show full item record
Abstract
پرسشنامه RIPLS (Readiness for Inter Professional Leaming Scale) ، حاوی سوال 50 به فارسی ترجمه شده و ترجمه آن به انگلیسی برگردانده و توسط فردی مسلط به زبان انگلیسی با نسخه اصلی تطابق داده شد و نسخه نهایی فارسی آن توسط سه صاحبنظر در آموزش پزشکی بررسی و اعتبار آن تایید شد. سپس در اختیار دانشجوی پزشکی مقاطع بالینی که به طور تصادفی انخاب شدند، قرار گرفت که پرسشنامه ی نفر که حاظر به همکاری شدن167مورد بررسی قرار گرفت. این پرسشنامه حاوی بخشهایی از قبیل نگرش در مورد همکاری بین رشته ای و کار تیمی ، هویت شغلی ، مسئولیت ها155نقش ها و موانع اجرایی در راستای یادگیری بین حرفه ای و دروس مناسب برای این منظور بود. پرسشنامه توسط دانشجویان تکمیل و جمع آوری شد و داده ها با SPSS آنالیز شدند. مهمترین موانع در اجرای IPE عدم شناخت دانشجویان و مسئولین از روش اجرای آموزش بین حرفه ای ، مشکلات برنامه ریزی و تقویم آموزشی و برنامه های آموزشی rigid ذکر شده بود.مناسب ترین دروس برای آموزش مشترک از نظر دانشجویان ، برقراری ارتباط ، نقد مقالات پژوهشی ، بهداشت عمومی و آمار حیاتی بودند
URI
http://dspace.tbzmed.ac.ir:8080/xmlui/handle/123456789/19826
Collections
  • Theses(M)

Knowledge repository of Tabriz University of Medical Sciences using DSpace software copyright © 2018  HTMLMAP
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of KR-TBZMEDCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Knowledge repository of Tabriz University of Medical Sciences using DSpace software copyright © 2018  HTMLMAP
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV