بررسی میزان رضایت مندی بیماران بستری از نحوه ارائه خدمات درمانی در بیمارستان طالقانی
Abstract
بررسی حاضر با عنوان میزان رضایت بیماران مراجعه کننده به بیمارستان طالقانی تبریز انجام شده است و هدف از انجام بررسی حاضر، بدست آوردن بازخورد مناسب از نحوه عملکرد کارکنان درمانی و خدماتی بیمارستان نسبت به بیماران می باشد از این رو بررسی حاضر از نوع مقطعی دنبال گردید و نحوه گردآوری دادهها با پرسشنامه تنظیم شده انجام شد به طوریکه برای تفسیر میزان رضایت بیماران از تکنیک طیف لیکرت استفاده شد که مفهوم رضامندی در چهار بعد مورد بررسی قرار گرفت و مختصرترین نتایج بررسی حاضر اینگونه بوده که بیشترین رضایت مراجعه کنندگان نسبت به طرز برخورد درصد، دسترسی به کار درمانی درصد و کمترین رضایت مندی مربوط به تسهیلات ترخیص، درصد و بهداشت عمومی درصد بدست آمد که در مجموع سطح رضایتمندی مندی بیماران مراجعه کننده بر اساس چهار مولفه فوق + می باشد