بررسی وضعیت آموزش سر پایی از دیدگاه کار آموزان پزشکی در مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز
Abstract
هدف اصلی این مطالعه ارزیابی آموزش سرپایی از دیدگاه کارآموزان در بخشهای بالینی دانشکده پزشکی می باشد پرسشنامه از کارآموزان ورودی سالهای و ج403آوری شد در درصد موارد ، دانشجویان طی یک دوره آ76زش 75پایی یک ماهه ، ر296در درمانگاه حضور داشتند در درصد موارد ، نقش اصلی کارآموز در درمانگاه ، فقط م1020ه بوده است در درصد موارد ، اساتید بنا468 نظر کارآموزان ، اکثرا در درمانگاه حضور داشتند در درصد موارد ، رزیدنتها در آموزش سرپایی 682شجویان شرکت داشتند در درصد موارد ، دانشجویان میزان آشنایی با اداره بیماران را تا حدودی ذکر کردهان6