نمایش پرونده ساده آیتم

dc.contributor.advisorغفاری‌فر, سعیده
dc.contributor.authorسپاسی, رسا
dc.date.accessioned2024-10-06T08:56:55Z
dc.date.available2024-10-06T08:56:55Z
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.tbzmed.ac.ir:443/xmlui/handle/123456789/71373
dc.description.abstractدرس ایمونولوژی سنتی و روتین عمدتاً شامل سخنرانی های یک جانبه و فعالیت های کلاسی خارج از سخنرانی است که عمدتاً فاقد پیوند بین دانش پایه و عملکرد بالینی می باشد. در این مطالعه مرور نظام مند، هدف ما ارزیابی و جمع بندی روش های تدریس ایمونولوژی برای دانشجویان پزشکی در دانشگاه های برتر جهان بود. روش‌ها: در انجام مطالعه حاضر به دستورالعمل موسسه جوآنا بریگز (JBI) برای انواع مرور های سیستماتیک پایبند بودیم. پایگاه های داده زیر جستجو شدند: PubMed، ISI Web of Knowledge، Scopus، ProQuest، the Cochrane library. پس از انتخاب مقالات، ارزیابی آنها و استخراج تمامی یافته ها از مقالات، این یافته ها بر اساس مفاهیم و شباهت هایشان دسته بندی شدند. ما یافته ها را در قالب روایی خلاصه و ارائه کردیم. یافته‌ها: از مجموع 821 مقاله و چکیده شناسایی‌شده، 23 مقاله مورد بررسی از نظر متن کامل قرار گرفتند و 9 مقاله در این مرور نظام مند وارد شدند. این مطالعات در مجموع شامل 2023 دانشجو و استاد و پنج روش آموزش درس ایمونولوژی برای دانشجویان پزشکی بود. روش‌های تدریس شامل حل مسئله بیمار محور، یادگیری مبتنی بر مورد، بسته‌های آموزش الکترونیکی، ماژول‌های سمعی و بصری و شبیه‌سازی بالینی بود.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی تبریز، دانشکده پزشکیen_US
dc.subjectایمونولوژیen_US
dc.subjectیادگیری فعالen_US
dc.subjectدانشجوی پزشکیen_US
dc.subjectروش تدریسen_US
dc.subjectمرور نظام مندen_US
dc.titleبررسی محتوا و روشهای تدریس و ارزیابی ایمنولوژی برای دانشجویان پزشکی: یک مرور نظام مندen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.supervisorشاه محمدی فرید, سیما
dc.identifier.docno6011697en_US
dc.identifier.callno11697en_US
dc.description.disciplineپزشکیen_US
dc.description.degreeدکترای عمومیen_US


فایلهای درون آیتم

Thumbnail

این آیتم در مجموعه های زیر مشاهده می شود

نمایش پرونده ساده آیتم