Show simple item record

dc.contributor.advisorشیرمحمدی, عدیله
dc.contributor.authorدیباج فر، احمدرضا
dc.date.accessioned2018-07-16T04:56:53Z
dc.date.available2018-07-16T04:56:53Z
dc.date.issued1394
dc.identifier.urihttp://192.168.127.9:8080/xmlui/handle/123456789/28184
dc.description.abstractارزشیابی شیوههای آموزشی در رشتههای مختلف علوم پزشکی، به دلیل نقش مهم آن در تربیت نیروهای متخصص حرفه ای، از حساسیت ویژه و بالایی برخوردار است. یکی از شیوههای عملی جهت ارزیابی کیفیت آموزشهای بالینی در رشته ی دندانپزشکی، بررسی نظرات و دیدگاههای دانشجویان این رشته به عنوان مخاطبان اصلی این آموزشها میباشد. لذا این مطالعه به منظور تعیین دیدگاه دانشجویان دانشکده دندانپزشکی تبریز درباره نحوه آموزش و ارزشیابی واحدهای بالینی، در سال 1388 انجام شد. مواد و روشها: این پژوهش، مطالعهای توصیفی-تحلیلی و مقطعی بوده و نمونه پژوهش، دانشجویان سالهای چهارم، پنجم و ششم دانشکده دندانپزشکی تبریز در سال 1394 بود. ابزار گردآوری دادهها، پرسشنامه و شیوه گردآوری آن به صورت میدانی بود. پس از طراحی پرسشنامه، روایی و پایایی آن مورد ت‌أیید قرار گرفت. پس از جمعآوری پرسشنامهها، نتایج در قالب آمار توصیفی، جمعبندی شده و در قالب جداولی ارائه شد. نتایج بدست آمده با استفاده از نرم افزار SPSS آنالیز گردید. (05/0=) یافته ها: یافتههای تحقیق، نشان داد که دیدگاه دانشجویان، در اغلب حیطههای آموزشی مثبت بود ولی کمبودهایی نیز در این زمینه در تعدادی از موارد وجود داشت. نتیجهگیری: می توان نتیجه گیری کرد که از نظر دانشجویان آموزش و ارزشیابی در بخش پریودنتیکس خوب می باشد.
dc.language.isoفارسی
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی تبریز، دانشکده دندانپزشکی
dc.titleبررسی دیدگاه دانشجویان در مورد نحوه آموزش بالینی و ارزشیابی دانشجویان در بخش پریودنتیکس دانشکده دندانپزشکی تبریز در سال تحصیلی 94-93
dc.typeپایان نامه
dc.contributor.supervisorبابالو, امیررضا
dc.identifier.docno602432
dc.identifier.callno1558
dc.description.degreeدکترا


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record