Show simple item record

dc.contributor.advisorامینی, ابوالقاسم
dc.date.accessioned2018-07-13T09:46:33Z
dc.date.available2018-07-13T09:46:33Z
dc.date.issued1387
dc.identifier.urihttp://dspace.tbzmed.ac.ir:8080/xmlui/handle/123456789/19927
dc.description.abstractهدف از این مطالعه بررسی پیشبرد مدلی از آموزش بین حرفه ای برای دانشجویان علوم پزشکی است.یک مطالعه ترکیبی کیفی و کمی طی مراحل زیر انجام شد: بازنگری مقالات و پروژه های انجام شده در زمینه IPE برگزاری یک کارگاه آموزشی براساس یک مورد شایع بالینی ارزیابی کارگاه با مقایسه نتایج بدست آمده در حیطه دانش، نگرش و مهارت قبل و بعد از کارگاه با پرسشنامه و مصاحبه عمیق با گروهی از دانشجویان و اساتید. نمونه ها از بین دانشجویان سال آخر رشته های علوم پزشکی (پرستاری، فیزیوتراپی، داروسازی، پزشکی) انتخاب شدند و پرسشنام IEPS و RIMS پس از تعیین روایی صوری و محتوائی توسط اساتید مورد استفاده قرار گرفت. دانشجو( درصد پزشکی، درصد داروسازی، درصد پرستاری، درصد فیزیوتراپی) شرکت کرده بودند.موافقت با توانایی همکاری نزدیک با سایر حرفه ها در درصد قبل از کارگاه و درصد بعد از کارگاه بود .(P=0001) آگاهی در خصوص ارجاع مناسب بعد از کارگاه بطور معنی داری نس75 به قبل از ک44گاه تغییر کرده بو213یانگین نمره سوالات 213S از به افزای133افت .(P= 0006) درصد دانشجویان موافق بودند که برنامه های آموزشی بین حرفه ای باید در برنامه های آموزشی دانشجویان گنجانده684د. درصد دانشجویان نظر مواف849سبت به نقش این دوره در عملکرد موثرتر به عنوان عضوی از تیم سلامت در آینده داشتند
dc.language.isoفارسی
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی تبریز، دانشکده پزشکی
dc.titleارزشیابی دوره آموزشی ارتباط بین حرفهای برای دانشجویان علوم پزشکی
dc.typeپایان نامه
dc.contributor.supervisorعلیزاده, مهستی
dc.identifier.docno606051
dc.identifier.callno6051
dc.description.degreeدکترای پزشکی عمومی


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record