طراحی مدل آموزشی ارتباط بین حرفه ای برای دانشجویان علوم پزشکی
dc.contributor.advisor | امینی, ابوالقاسم | |
dc.date.accessioned | 2018-07-13T09:46:15Z | |
dc.date.available | 2018-07-13T09:46:15Z | |
dc.date.issued | 1387 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.tbzmed.ac.ir:8080/xmlui/handle/123456789/19826 | |
dc.description.abstract | پرسشنامه RIPLS (Readiness for Inter Professional Leaming Scale) ، حاوی سوال 50 به فارسی ترجمه شده و ترجمه آن به انگلیسی برگردانده و توسط فردی مسلط به زبان انگلیسی با نسخه اصلی تطابق داده شد و نسخه نهایی فارسی آن توسط سه صاحبنظر در آموزش پزشکی بررسی و اعتبار آن تایید شد. سپس در اختیار دانشجوی پزشکی مقاطع بالینی که به طور تصادفی انخاب شدند، قرار گرفت که پرسشنامه ی نفر که حاظر به همکاری شدن167مورد بررسی قرار گرفت. این پرسشنامه حاوی بخشهایی از قبیل نگرش در مورد همکاری بین رشته ای و کار تیمی ، هویت شغلی ، مسئولیت ها155نقش ها و موانع اجرایی در راستای یادگیری بین حرفه ای و دروس مناسب برای این منظور بود. پرسشنامه توسط دانشجویان تکمیل و جمع آوری شد و داده ها با SPSS آنالیز شدند. مهمترین موانع در اجرای IPE عدم شناخت دانشجویان و مسئولین از روش اجرای آموزش بین حرفه ای ، مشکلات برنامه ریزی و تقویم آموزشی و برنامه های آموزشی rigid ذکر شده بود.مناسب ترین دروس برای آموزش مشترک از نظر دانشجویان ، برقراری ارتباط ، نقد مقالات پژوهشی ، بهداشت عمومی و آمار حیاتی بودند | |
dc.language.iso | فارسی | |
dc.publisher | دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دانشکده پزشکی | |
dc.title | طراحی مدل آموزشی ارتباط بین حرفه ای برای دانشجویان علوم پزشکی | |
dc.type | پایان نامه | |
dc.contributor.supervisor | علیزاده, مهستی | |
dc.identifier.docno | 605945 | |
dc.identifier.callno | 5945 | |
dc.description.degree | دکترای پزشکی |
فایلهای درون آیتم
فایلها | سایز | فرمت | نمایش |
---|---|---|---|
هیچ فایل مرتبطی وجود ندارد |