نمایش پرونده ساده آیتم

dc.date.accessioned2018-07-13T09:16:34Z
dc.date.available2018-07-13T09:16:34Z
dc.date.issued1381
dc.identifier.urihttp://dspace.tbzmed.ac.ir:8080/xmlui/handle/123456789/18633
dc.description.abstractبررسی حاضر با عنوان میزان رضایت بیماران مراجعه کننده به بیمارستان طالقانی تبریز انجام شده است و هدف از انجام بررسی حاضر، بدست آوردن بازخورد مناسب از نحوه عملکرد کارکنان درمانی و خدماتی بیمارستان نسبت به بیماران می باشد از این رو بررسی حاضر از نوع مقطعی دنبال گردید و نحوه گردآوری دادهها با پرسشنامه تنظیم شده انجام شد به طوریکه برای تفسیر میزان رضایت بیماران از تکنیک طیف لیکرت استفاده شد که مفهوم رضامندی در چهار بعد مورد بررسی قرار گرفت و مختصرترین نتایج بررسی حاضر اینگونه بوده که بیشترین رضایت مراجعه کنندگان نسبت به طرز برخورد درصد، دسترسی به کار درمانی درصد و کمترین رضایت مندی مربوط به تسهیلات ترخیص، درصد و بهداشت عمومی درصد بدست آمد که در مجموع سطح رضایتمندی مندی بیماران مراجعه کننده بر اساس چهار مولفه فوق + می باشد
dc.language.isoفارسی
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی تبریز، دانشکده پزشکی
dc.titleبررسی میزان رضایت مندی بیماران بستری از نحوه ارائه خدمات درمانی در بیمارستان طالقانی
dc.typeپایان نامه
dc.identifier.docno604750
dc.identifier.callno4750
dc.description.degreeدکتری پزشکی


فایلهای درون آیتم

فایلهاسایزفرمتنمایش

هیچ فایل مرتبطی وجود ندارد

این آیتم در مجموعه های زیر مشاهده می شود

نمایش پرونده ساده آیتم